سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
محمد تقی استیری

حوزه/ سومین نشست سالانه گروه های رسانه ای تبلیغ نوین دفتر تبلیغات فردا ۵ شنبه، ساعت۱۵ در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمد تقی استیری با اشاره به برگزاری سومین نشست سالانه گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت:  این نشست با سخنرانی دکتر جعفری مدیر کل اداره اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات شروع خواهد شد و در ادامه دکتر  شیخ الاسلام به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
سرپرست اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای دفتر تبلیغات با بیان اینکه بیش از 60 گروه رسانه ای در این دفتر مشغول فعالیت در عرصه رسانه می باشند افزود: برای  ساماندهی و یکسان سازی اهداف و  راهبردهای کاربردی در حوزه تولیدات رسانه ای با نگاه به قابلیت های گروهی و توجه به عملکرد کارگروههای رسانه ای، این نشست می تواند زمینه ی ارتقاء تولیدات رسانه مورد نیاز حوزه را فراهم اورد. بهتر شدن این گروه ها و ساماندهی بهتر برای گرفتن نتیجه مطلوب این گرو ه ها را در 6 کارگروه از جمله فرق و ادیان ،نماز،خواهران،انیمیشن،سبک زندگی و  حجاب تشکیل  با تولیدات خوب و قابل پخش در رسانه ملی هستند ؛ ساماندهی کرده ایم و در نشست فردا از برترین گروهها  و مبلغین عرصه رسانه تقدیر به عمل خواهد آمد.
 وی بیان داشت: با توجه به اینکه گروه های حاضر در این نشست از حمایت گروهی برخوردار می شوند، سرگروه ها با تمامی اعضای گروه خود شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha